FSV Corona Maatregelen

Maatregelen coronavirus

Beste relatie,

Het Coronavirus (COVID-19) heeft in navolging van Azië nu ook een snelle ontwikkeling doorgemaakt in de Europese landen..

FSV Accountants + Adviseurs B.V. monitort op continue basis de ontwikkeling van het Coronavirus en kan inspelen op verschillende scenario’s. De directie draagt zorg voor de dagelijkse coördinatie en optimalisatie van al onze processen en systemen, om de service richting onze klanten te kunnen blijven waarborgen.

Zoals u van ons mag verwachten heeft FSV Accountants + Adviseurs B.V. ervoor zorggedragen dat onze medewerkers in staat zijn om hun werkzaamheden ook vanuit huis te kunnen realiseren. Daarmee borgen wij de toegang tot alle systemen en servers. Zodoende kunnen wij de service verlenen die u van ons gewend bent.

  • Om onze medewerkers en klanten te beschermen, zijn er in de afgelopen periode verschillende maatregelen genomen binnen FSV Accountants + Adviseurs B.V. ter preventie van verdere verspreiding.
  • Collega’s werken volgens RIVM-maatregelen voor zover mogelijk vanuit huis;
  • Bedrijfsmeetings met grotere groepen mensen (>20) zijn gepauzeerd.
  • Deelname aan externe events, bijeenkomsten, conferenties, congressen, trainingen en opleidingen bij externe partijen zijn gepauzeerd.
  • Externe bezoekers mogen alleen het pand betreden na ondertekening van een verklaring waaruit blijkt dat zij de laatste 15-dagen niet in één van de landen zijn geweest met een negatief reisadvies, noch dat zij bij wetens in contact zijn geweest met iemand met het COVID-19 virus.

We vragen onze medewerkers om bij cliënt afspraken vooraf een aantal zaken af te stemmen en bij voorkeur de afspraak uit te stellen of telefonisch door te laten gaan.

Mocht u het toch op prijs stellen om iemand van ons fysiek te ontvangen op uw bedrijf, dan waarderen wij het als u ons vooraf kunt laten weten dat er geen sprake is van een mogelijke COVID-19 besmetting binnen uw bedrijf.

Het is de missie van FSV om bedrijven te helpen groeien door potentiële zakelijke risico’s te anticiperen en beperken en door commerciële kansen te identificeren en benutten. Juist in deze tijd van onzekerheid zijn wij meer dan ooit vastberaden om onze klanten hierbij te ondersteunen.

Zoals velen van u weten, is dit een zeer drukke tijd voor ons, met onder andere belastingaangiftes en financiële deadlines. Uiteraard blijven we toegewijd aan de handhaving van de kwaliteit en tijdigheid van onze dienstverlening zoals u van FSV mag verwachten.

Mocht u naar aanleiding van dit schrijven vragen hebben, aarzelt u dan niet om contact op te nemen met uw accountmanager en/of contactpersoon.

Directie FSV Accountants + Adviseurs B.V.

Share on whatsapp
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email
Share on print
Scroll naar top